IFK Falun Alpin

400:-
Familjemedlemskap: 700:-
Stödmedlemskap: 100:-

Ansökan gör i formuläret nedan. Har du frågor om medelemsskap maila oss till samma email, nämligen medlem@falunalpin.nu

IFK Falun Alpins verksamhet har som mål att fostra och utbilda barn och ungdomar till duktiga skidåkare. Vår träningsverksamhet är ålders- och färdighetsanpassad och omfattar teori, praktiska övningar, social- och mental utveckling som genomförs inomhus och utomhus.

Våra aktiva ska få förutsättningar att satsa vidare mot en karriär som skidåkare. För att lyckas med vår målsättning är vi beroende av att alla medlemmar i klubben bidrar och engagerar sig.

IFK Falun Alpin driver Källviksbacken och alla medlemmar hjälper till med försäljning i kiosken. Det är ett bra tillfälle att ta med hela familjen till backen och kombinera med skidåkning. Ett annat bra tillfälle att bidra till klubbens verksamhet är vid höstens städdag. De medlemmar som varit med ett tag hjälper till med tävlingsarrangemang och föräldrar till barn från U10 och uppåt hjälper till med snösprutning.

Är du som förälder intresserad av att vara tränare eller på annat sätt bidra som funktionär i klubben finns det en plats för dig. Alla medlemmar är viktiga för vår framgång. Tillsammans skapar vi en verksamhet som har gott rykte, är superkul att delta i och lockar till sig nya aktiva medlemmar.

ANsök i formuläret nedan

Ange ditt för och efternamn

Din mailadress

Är ni flera i familjen vill ansöka om medlemskap, ange namn och personnummer i detta fält på övriga familjemedlemmar